knappt klart

Nu har jag nästan kramp i fingrarna och sår på fingertopparna, men det fattas bara 5 ynka knappar och sen är min gamla jacka som ny! De sista knapparna får ändå vänta till imorgon för nu är jag för trött för att fokusera.
Alla fodral till prydnadskuddarna är färdiga så jag ska försöka fota dem imorn när dagsljuset hjälper till lite. Det blir så tråkiga bilder när blixten är den som lyser upp allt, färgerna blir konstiga och så.
Imorgon har jag tvättstuga och ska städa lite eftersom Therese kommer. Jag tänkte ha spelkväll/tjejmiddag men alla utom Therese tackade nej. Men vi får minst lika trevligt själva! Det råder aldrig brist på samtalsämnen när vi två sätter igång =)
Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tur att ni kan ha kul ändå, ibland är det skönt att bara vara två också :)



Glassen blev riktigt god, men lite isig, så måste nog låta den tina lite innan man äter, för den är stenhård när man tar ut den ur frysen :P

2010-09-18 @ 15:20:42
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0