Nu ryker håret!

Ja, mina vänner!
Today is the day! Mitt hår som inte sett röken av en frisör på 3 år ska nu klippas! Visst har snälla Mamma toppat en centimeter på begäran lite då och då, men jag har ju ingen frisyr!
Sist jag klippte mig på riktigt kom jag hem med en kort bob/page med längre lugg.
Förmodligen kommer inte ni tycka att jag har gjort något drastiskt sen när jag visar upp resultatet, men för mig kommer det kännas stor skillnad.
Framför allt hoppas jag att det kommer gå lättare att borsta ut när det inte är lika slitet.
Så, nu blir det adjö till det långa hårsvallet och hej till en ny frilla!
Jag tänker mig en blandning av dessa frisyrer, men vem vet...det kanske inte alls blir så sen? Färgning blir det senare när jag har listat ut vad jag vill ah för färg =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, vad spännande! Jag gillade den i mitten bäst :)



Och jag är grymt sugen på att klippa lugg igen!

2010-09-14 @ 10:28:40
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, längden går ju ha kvar ändå :) Men frisörer har ju en tendens att klippa minst 5 cm mer än vad man säger :P Ja, det är ju det också, ibland beter sig ju håret inte alls som man har tänkt..



Jag funderar på att ha skorna som belöning när jag har nått mitt första delmål, 1,4 kg kvar :) Om de nu är sköna, de kanske är hemska.. :P Fast reebokskor brukar sitta rätt bra på mina fötter. Jag borde få lite lön i slutet av månaden, så då kanske jag kan ta mig råd, heh :P

2010-09-14 @ 11:11:50
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Malin

Har gått ner 4,7 kg nu, så 6,1 då. Är bara för att jag vill hamna på en jämn siffra, annars är ju 5 kg ett bra mål ;P



Ja, jag tyckte också att det kunde vara en bra belöning, bättre med något man kan använda länge :)

2010-09-14 @ 11:47:44
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0