tröttisar

Imorse var vi riktigt trötta på jag och katten som låg bredvid mig i sängen hela natten. K spelade på Miljöpartiets valvaka i Stockholm och kom in hem förrän 7:30 imorse. När jag väl släpat mig upp efter att ha snoozat en stund så låg Tuva kvar under täcket och slumrade. Hon trippade inte ens ut i köket när jag skramlade med kattmaten.
Ikväll är katten desto busigare men jag är lika trött. Efter en varm skön dusch letade jag fram mina gamla rentofflor. Grejen är att renhornen fladdrar när man går  så ni kan ju själva gissa hur kul Tuva tycker det är att jaga mina fötter när jag går runt här hemma!
Här har ni mina gamla "Rudolftofflor" =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Värsta coola stället att spela på! :) De var nog glada med tanke på hur bra det gick för dem :)



Tack raring :) Jag kämpar på, mitt begränsade kcal-intag verkar göra susen! Vattenaerobicsen var riktigt rolig! Fast instruktören var sådär bra, inte så värst inspirerande, men han var nog vikarie för tjejen som brukar ha. Han körde massa jobbiga men bra bengrejer, typ simma flera längder med bara bentag. Nu ska jag komma igång med träningen igen, jag blir ju alltid sjuk och så kommer jag av mig. Du kommer nog igång snart du med, bara att bestämma sig egentligen, synd bara att det är alldeles för lätt att skjuta upp det.. Du får planera in när du ska träna, så hinner du nog med. Jag tycker faktiskt att det är rätt skönt att träna på förmiddagen, för då har man det gjort sen och behöver inte tänka på att man borde träna resten av dagen.



Puss!

2010-09-20 @ 22:50:59
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Malin

Usch, det är så tråkigt när man har alldeles för mycket att läsa. Om man är riktigt ambitiös kan man ju faktiskt ta med sig nån bok till gymmet, funkar bra ihop med konditionsmaskiner iaf ;P Jag har gjort det någon enstaka gång när jag har haft jättemycket att läsa men ändå ville träna.

2010-09-21 @ 08:25:24
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: mor din

Har du kvar tofflorna??? Dom är för gosiga. Puss!!

2010-09-21 @ 17:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0