Indian spice och duggregn

Nu är jag tillbaka på jobbet för andra delen av min delade tur idag. Timmarna på min långa rast gick väldigt fort fast det är nästan skönt för då är dagen över fortare. Skulle nästan kunna räkna timmar tills jag får träffa min K igen.
Låter kanske larvigt, men jag längtar ihjäl mig!

Den 20/6 (midsommarafton) friade han och satte världens vackraste ring i vitt guld på mitt finger. Sen åkte jag hem 2 dagar senare och sen dess har vi inte träffats. Det är plågsamt men milen är för många och det kostar för mycket för att resa till varandra,

Nu är det inte så långt kvar tills vi ses i vår nya lägenhet. Det ska bli så härligt att packa upp lådorna vi packade ner och inreda ytterligare ett gemensamt hem. Det har varit väldigt tufft att ha bott ihop och sen bo isär bara för pengars skull, men så blev det när jobben fanns på olika ställen. Det här är absolut sista sommaren vi inte bor tillsammans!

Vi planerar över telefon och önskar att man kunde teleportera sig till den andre, men än så länge finns ju inte den möjligheten. Ska bli riktigt kul att komma till den nya lägenheten som vi har tackat ja till utan att ha sett den alls. Inte en bild eller ens planlösning har vi sett så det är spännande!

Här sitter jag på arbetstid och bloggar med en kopp Indian Spice i handen och lyssnar på regnet . Det är bara skit på TV. Måste OS hålla på så länge?! Jag blir rastlös och har redan läst alla skvallerblaskor här!

Förlåt, nu blev det en novell igen. Ska sluta skriva så långa inlägg så folk orkar läsa=)


Kommentarer
Postat av: Malin

För min del får du gärna skriva romaner, så får jag nåt att göra också ;) Puss

2008-08-09 @ 19:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0