Shopping!

Hela dagen har jag och mina kumpaner Mamma och Syster shoppat gärnet i Kalmar. Gjorde faktiskt en hel del fynd. Trött i benen men på glatt humör. Det känns så bra när man köpt saker man faktiskt behöver utan att vara ruinerad. Dessutom köpte jag inte alls mycket som var onödigt eller överflödigt. En riktigt bra dag helt enkelt! Jag kommer somna ovaggad!


Nagellacksremover, hårspännen med dödskallar (från barnavdelning hahaha) och 5 meter grönt sidenband=)
Nagellacksremover, hårspännen med dödskallar (från barnavdelningen) och 5 meter grönt sidenband=)

Klev ut från Gerdas tebod med Student-te, Mambo Jambo och Vintersaga.
Te i olika smaker.


Vi ska ha dödskalle-tema i badrummet och jag fyllde på temat med handdukar.
Har köpt ett duschdraperi också, men
handdukar med dödskallar.fynd på ikea

Kommentarer
Postat av: Sanna

vad gör du i kalmar ? bor du där nu ?

2008-08-07 @ 22:18:36
URL: http://moonzanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0