är du vaken? nej, jag är väckt!

Blev väckt imorse av att det ringde. Slog upp mina mullvadsögon och såg att det var jobbet. Första tanken var att jag hade kollat fel på schemat och skulle ha jobbat morgon istället för kväll som jag trodde. Men jag hade inte kollat fel, däremot var det kaos för de saknade folk.

Dom frågad om jag kunde komma på morgonen istället, men det tar ju en stund att ta sig dit ifrån sängen. När jag räknade ut att jag skulle förlora 3 timmar och 2 ob-timmar på bytet tackade jag nej. Dessutom hade jag ju planerat dagen för ett kvällspass.

Jaja, nu sitter jag vid datorn med en god brunch. Adventste, rostat bröd med kalkon och brieost. Smasken! Det tycker nog katten också för hon stryker omkring här och nosar på mackorna om jag inte hinner före.

Vi får se om jag hinner med ett till lager färg på min adventsljusstake innan jag går iväg. Den ser riktigt rockig ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0