Julfynd=)

Jag var på Mobilia och letade julklappar. Nu har jag iaf hittat till systeryster. Till Mamma och Pappa och Brorsan vet jag vad jag ska köpa så det är ingen panik.

Jag gled förbi "Tippy" där jag annars aldrig brukar gå in men nu var det tokrea så jag tog ett djupt andetag och klev in i hysterin. De skulle stänga butiken och sålde däröfr ut ALLT på rea. Hittade en fin turkos hängselklänning som jag ska ha på julafton.

Jag har spanat eftre en julaftonsklänning länge, men alla fina har varit så dyra. Men nu tyckte jag att jag fick köpa den här för 150kr. Den är ju inte så julig egentligen så man kan använda den annars också.=)


Nu väntar jag på att posten ska dimpa ner för jag väntar med en skiva.

Jag har en ungspannkaka på gräddning så det är nog bäst att jag tittar till den nu . hepp!

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter jättefint! Jag har också börjat handla lite julklappar idag :) Och fyndat mig en väst på myrorna :)

2008-12-05 @ 18:09:09
URL: http://mejline.bloggagratis.se
Postat av: vampireslave

hej! tack för glöggtips! nu när du säger det så provade jag faktiskt just den för några år sedan. minns inte vad jag tyckte då, men klart värt att prova igen. =) ica nästa. god jul!

2008-12-05 @ 19:27:55
URL: http://vampireslave.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0