Lukt-flashback

När jag satt på bussen hem lyssnade jag på Rix FM. Det hände egentligen 2, nejn förresten 3 nämnvärda grejer.

1: Jag tyckte det var konstigt att folk på bussen luktade sprit en vanlig måndagkväll. Sen kom jag på att det är lördag. man blir lite veckovill när man har oregelbundna arbetstider.

2: Rösten som presenterade låtarna på Rix FM sa  "Bäst musik just nu; Rix FM partymix!" och därefter hördes det mellankoliska introt på No Doubt's gamla "Don't Speak".

3: Senare spelades nån gammal trance/discolåt som lät ungefär som allt som spelades på högstadiediscona och plötsligt fick jag en lukt-flashback! Det luktade sån där rök från rökmaskin (som dom alltid hade på discon då)  Jag blev 14 år igen och fick inte dansa med den snyggaste killen.


Nu är jag hemma hos min snygging och avslutar kvällen med en lussebulle=)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, jag vet precis hur de luktar! Fast jag var nog ännu yngre när jag gick på disco, tror det var mest i mellanstadiet faktiskt.

2008-12-06 @ 22:34:30
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0