årets första julklappsköp

Jag har nu inhandlat årets första julklapp. Den är otippat nog till Kristian. haha, det var inte meningen men jag bara sprang på klappen som skrek "köp mig!"

Och nu till den ständiga frågan: Vad i hela friden ska jag köpa till min lillebror?

jag har en plan vad gäller julklapp till mina föräldrar men jag kan inte köpa den än ifall dom får för sig att köpa en sådan själva. Det är ju ändå ett tag kvar till jul och då skulle nog bytesrätten ha gått ut om jag köper den nu och det visar sig att de också har köpt en. jaja, ni fattar.

Till lillasyster är det inte så svårt. ta nåt du tycker är snyggt och om det råkar vara ett plagg så ta det i XS. klappat och klart=) Obs! Du behöver inte prova kläder i XS för det kan du (läs jag) inte ha ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0