En extra tripp till Lund.

Igårkväll när Kristian var på hemväg så ringde han och bad mig hjälpa till att bära in trumgrejer från bilen när han kom. Han skulle ringa när de var framme så skulle jag komma ut.

Men han ringde aldrig, han bara stormade in och var mäkta irriterad. inte på mig utan på situationen. Att Isak som blivit avsläppt i Lund fått med sig hans mobil och nu var det bråttom att lämna tilllbaka hyrbilen på statoil.
Vi körde iväg och lämnade bilen och fick ta en buss hem.

Sen tog vi våran bil (jag ville inte köra för vi har inga vinterdäck än) och åkte till Lund. Hemma hos Isak drack vi te och pratade om fotongrafering och SJ. Sen åkte vi hem igen med en mobiltelefon.

Kom hem sent och var uppe i varv så vi somnade sent. Och nu fick jag gå upp tidigt och tillbringa förmiddagen i tvättstugan=) jippie!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0