kärt återseende!

Jag gick ju en julklappssväng på stan och så gick jag förbi Village där en gammal vän jobbar. Jag har gått in där en gång flur och frågat efter vännen, men då var hon sjuk.  Idag gjorde jag ett nytt försök.

När jag kom in såg jag en tjej som påminde lite om min vän och sedan såg jag att namnet på hennes namnskylt var detsamma. När de andra kunderna hade gått frågade jag om hon var  den jag sökte.

Reaktionen blev:ja, det är jag...  Nämen, nu känner jag igen dig! Hon sprang runt disken och gav mig en kram. Vi kom fram till att vi inte setts på 8 år! Sedan bytte vi nummer och bestämde en fika på obestämd tid och plats. Sen gick jag vidare och råkade köpa en tunika i farten=)

Himla kul att se henne, och ännu roligare att vi nu bor i samma stad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0