Kiss igen!!!!

Jag skulle bara ställa in ett par skor i skohyllan när jag pltsligt känner en kissdoft därifrån.

Första tanke: Neeej, säg inte att kattf*n har pissat på skorna! Sedan använder jag luktsinnet till att lokalisera doften till en regnjacka som har ramlat ner från sin krok och ligger på golvet. när jag lyfter på den så rinner kisset av eftersom den är vattenbeständig.

Dock inte kiss-lukt-beständig så nu ligger den i badkaret med tvätttmedel. Hoppas att det funkar.

Jag blir tokig nu alltså, vad ska jag göra för att hon ska sluta kissa överallt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag lider med dig.. Samma problem här. Trasmattor är tydligen populära att kissa på, så nu slutar jag ha dem framme för det hamnar ju ändå bara kiss på dem efter några dagar..

2008-11-17 @ 14:27:56
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0