Läs en bok?

Det var riktigt längesen jag läste en bok och nu är jag sugen på det. Men alla böcker jag har hemma har jag läst en eller flera gånger. Om stadsbiblioteket är öppet imorn så ska jag nog pallra mig dit och fixa ett lånekort.

Ikväll kanske jag börjar läsa i en bok som Kristian hade med sig hem. Det går bara skit på TV och grannen ovanpå behagar poppa powerballader på högsta volym. Hoppas grannen slutar snart för jag vågar inte gå upp dit och säga till. med tanke på musikvalet så tror jag inte att det är en farlig granne, men risken att det är en medlem ur Hells Angels är ganska stor (jag är allvarlig) så jag vågar inte.

Jag har hejat på Hells Angels-killen några gånger och han är rätt trevlig, men jag känner ändå inte att jag vill gå dit och ringa på för att klaga på musiken.  Det får helt enkelt bli öronproppar för min del om poppandet inte slutar.


Finns det inte nån regel om att man som hyresgäst i ett hus med lägenheter inte spelar hög musik efter kl 22?

Jag längtar efter Kristian! Allt är mycket lättare när han är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0