Lediga måndag.

Känner att bristen på fantasi vad gäller rubriker är ganska stor nu. Det blir helt enkelt ett rabblande av veckan dagar.


Idag är jag ledig. Ska gå förbi en frisersalong och spana in om det kan vara värt att klippa sig där. Jag har egentligen hittat en annan salong, men dom är så dyra och jag ska bara toppa lite grann. Den här salongen tar 100 kr för klippning och ligger dessutom i mitt kvarter. 100 kr känns lagom för bara toppning.

Jag vill klippa värsta frisyren, men det går inte. Här ska sparas.  (inför ett kommande bröllop)

Annars är tanken att jag ska sy ett par gardiner till köket och leta julklappar till familjen.

Vad ger man till sin 19-åriga lillebror? ge mig tips!

hej så länge=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0