Lilla Maria och Långa farbrorn.

 Denne mannen höll jag på att krocka med på Åhlens City idag. Anledningen till att jag bemödar mig lägga upp en bild på svt:s nöjeschef Hans Rosenfeldt är att jag nu kan bekräfta hur sjukt lång denne man är!

Fatta att jag som känner mig kort och liten annars nu kände mig som en fis i universum.
En mamma med dotter som gick bredvid mig stannade upp hela människotrafiken och vände sig om och "viskade" var det inte han?. Jag hade lust att väsa tillbaka; ja, det var han. gå nu...


Jag har liksom känt mig osynlig idag. Folk har gått in i mig, trängt sig före i köer och butikspersonal har undvikt mig när jag vill betala. hur dumt är inte det? Som butikssäljare vill man väl att kunderna ska betala? puckat!

Jag ska nog önska mig i julklapp att bli lite längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0