nu köpte jag ju inte det jag skulle ha.

Hjälp!! Jag är köpgalen!

Jag gick iväg till Mobilia för att köpa en telefon på lagerhaus som jag har spanat in ett tag. Viu har nämlige precis fått hemtelefonen installerad  och vi har fått en gammal telefon av Kristians syster. Jättebra att vi har den telefon att börja med, men den susar och man hör oftast inte vad personen i andra luren säger så vi behöver en ny.

Nu i helgen har ju Kristian varit i Hudik hos sina föräldrar som sa tt dom hade massa telefoner på lager som vi kunde få så då tyckte snål-maja (som inte visar sig alltför ofta) att vi kunde nöja oss med en ärvd lur. Men nu hittades inga telefoner och då gav jag mig tillåtelse att köpa en snygg på Lagerhaus.

Problemet var bara att när jag nu kom dit så var alla röda utom skyltexet sålda. Kvar fanns silvriga och rosa. Som tur fanns en trevlig kille i personalen som kollade i beställningarna och berättade att det skulle komma in nya röda telefoner nästa veckan. Då ska jag ha en minsann!
 Kolla så läcker! En röd pussmun att prata i! passar perfekt i vårat svart-vita-röda vardagsrum=)

Kommentarer
Postat av: Malin

Yeah, klart ni ska ha en sån! De är supersnygga :) Nu är Dennis hemma igen, tack och lov. Kramar

2008-11-23 @ 14:48:07
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0