Segast ever!

Låg och snoozade 20 minuter längre än vad jag egentligen har tid med, men jag är så himla trött!

Tuva blir liksom knäpp när Kristian inte är hemma heller. Hon far runt och river i allt och krafsar. Ti8lls lsut fick jag henne lugn. hon låg på min mage och kurrade när jag klappade henne. sen somnade hon bredvid mig och låg där till imorse när klockan ringde. goa katten!

I vanliga fall har vi skitvarmt i lägenheten, men igårkväll var det snorkallt i sovrummet. Säkert bara för att inte Kristian kunde värma mig. Hur som helst virade jag in mig i både mitt och hans täcke, tjocka sockar och en varm katt. Till slut somnade jag fast jag frös, men sesn vaknade jag naturligtvis och var skitvarm! av med allt och sen svårt att somna om.

Nu ska jag borsta gaddarna och sen iväg till jobbet. Gårdagens smink och samma jeans som hela veckan. yey, fräsch tjej_86!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0