skakis

Jag har drömt mardrömmar hela natten. Behöver inte gå inte på vad det handlade om, men det var hemskt.
Poängen är att jag inte alls är utvilad.

Av nån anledning är jag helt skakig i händerna. Teet höll på att skvimpla ut och jag missar tangenterna när jag skriver.

Snart ska jag ta mig an ett berg av disk och sen hoppa inte i duschen och diska mig själv. Sen blir det jobba kväll. Bläää...


Just nu behöver jag träffa en vän. Det finns inte så många va dom här i Malmö. Närmare bestämt en, men hon är för det mesta upptagen. Det är inte bra att inte ha nån att umgås med förutom pojkvännen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Synd att det är så dyrt och långt mellan oss nu, annars skulle jag komma på direkten, det vet du! Puss

2008-11-03 @ 14:39:22
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0