Sluta hjälpa till, du underlättar inte!

Rubriken är tillägnad min älskade katt som uppenbarligen tycker det är fantastiskt kul med tyger. Jag har sytt färdigt gardinerna till köket nu, men det skulle nog gått fortare om katten inte "hjälpte till" att nåla och mata tyget genom symaskinen. Dessutom anvisades hon med att ligga på strykbrädan när jag skulle stryka. När jag väl hade puttat ner henne från strykbrädan för sista gången så satt hon nedanför och rev i tyget. Åh, dumming!

Men jag kan ju inte bli arg på någon så söt och oförstående. Hon är ju trots allt världens bästa sällskap när jag Kristian är borta. Annars också, men jag menar att utan henne skulle jag inte klara av att vara ensam så mycket.








Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, jag håller på att sy gardiner till vardagsrummet. Eller ja, jag har bara klippt till så de är raka än så länge, var helt snett klippt innan. Fick också mycket hjälp av båda katterna. Tyget är tunt och rör sig tillräckligt bara jag är här inne och andas typ, så jag passade på att stänga dörren när de gick ut härifrån. Annars kommer jag aldrig bli klar..

2008-11-22 @ 21:46:24
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0