Snälla, ta mitt huvud!

Vaknade upp med en härlig migrän och ont i halsen. Tog några piller och la mig igen i hopp om att dt skulle gå över lite, men nej. Jag var tvungen att sjukanmäla på jobbet.

Jag får alltid dåligt samvete när jag inte går till jobbet, för det är DYRT att vara sjuk. Men så här med facit i hand kan jag säga att det hade inte varit möjligt att jobba idag. Så fort jag tar ett steg känns det som att någon släpper en bomb i huvudet på mig. Alltså förflyttar jag mig så lite jag bara kan.

Köket ser ut som "hej-kom-och-hjälp-mig" för när det var kristians tur att diska så råkade han skära av sig halva tummen innan när han lagade mat. nej, jag tror inte han skar sig med flit för att slippa diska. Tummen gör det nämligen svårare för honom att spela trummor och Scaramanga har gig nu i helgen.

Hur som helst så tänker jag inte låtsas om köket och lägga mig i soffan igen. Jag är ändå ledig i helgen och ingen vill leka med mig så jag har nog tid att städa upp sen.

puss och hej! 

Kommentarer
Postat av: Malin

Synd att vi inte bor i samma stad längre. Dennis ska också bort i helgen. Då kunde vi ha haft värsta partyt själva ;P



Kanske är en huvudvärksdag idag. Fast min beror nog mest på att jag inte har sovit tillräckligt.

2008-11-21 @ 14:52:12
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0