Update...

Jag har inte gaft lust att skriva här på ett tag, men nu ska jag väl uppdatera lite så ni vet vad jag har för mig.


Vi börjar med i torsdags:
Först var dagen en riktig skitdag, men det vände på kvällen.
Kristian bjöd mig på 3-rätters på Jensens Böfhus. Jättegott, men det bästa var sällskapet.


Fredag:
Fredagen var inte mycket att hänga i julgranen. Jag jobbade på kvällen och när jag kom hem för att sova satt Kristian och 4 andra grabbar i sofforna och tittade på nån Opeth-dvd och diksuterade musikerna olika tekniker osv. Självklart var det tvungna att ha hög volym på och därför prata ganska högt för att höra varandra.

Jag skulle upp tidigt på lördagen så jag bad dem dämpa lite. Till slut gick de vidare till en annan i gänget.  Vet inte när Kristian kom hem ,men han låg bredvid och snarkade när jag vaknade.


Lördag:
Klockan ringde 05:20 och jag kände mig inte så pepp på att gå till jobbet. Jag visste vad dagen skulle inntehålla och har haft ångest över den här helgen i flera veckor. Hur som helst så gick jag iväg till bussen och det spöregnade. =)
Annars gick jobbet över förväntat bra. Blev inte utskälld av någon så jag får väl säga att det var en bra dag=)

Söndagen ska jag berätta om i ett eget inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0