Vi tar det imorgon!

Jag är just nu lycklig och helt slut. Fötterna värker till tusen och jag är lomhörd.

Gospelkören var ganska kul så där ska jag fortsätta. När jag kom hem bytte jag om och fixade sminket. sen bar det av till musikhögskolan där Kristian och hans coverband spelade på en fest. Så himla roligt att träffa folk och dansa med Lotta!
Värsta gympapasset och svetten rann, men så sjukt kul!

Det är en fröjs att se Kristian spela trummor när hanhar roligt och kan slappna av på scen. Jag valde att itne ta med kameran för då kan jag inte dansa och det var just det jag behövde nu.

Nu är klockan 02:06 och bloggar och äter macka och dricker te. Det är som förr. När man var yngre och piggare. haha, säger jag som är 22. men allvarligt, man pallade mer för bara några år sedan.

Jag kommer att vara en dö sill imorn, men det tar vi då=) Nu ska jag leva på den här kvällen länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0