Att dela med sig.

Nu sitter jag och deöar stol med katten. Hon ligger gärna i dator-stolen just när man behöver sitta där själv. Katten funkar så att hon helst lägger sig där vi brukar sitta. Hon är väldans snabb med att ta ens plats i soffan om man har rest sig för att hämta nåt.

Nu skulle jag sätta mig framför datorn och då ligger hon självklart i stolen. Men det såg så mysigt ut att hon fick ligga kvar och jag sitter på en liten fläck längst fram nästan så att jag trillar av. Vi delar med oss här hemma. Även till katten.


Vad jag egentligen skulle skriva var att nu har jag övat färdigt pålåtarna jag har hemma och hittat kläder till kvällen.
En blommig top och ett par skitfula örhängen med blommor på som jag hade på mellanstadiet.. Men vad tusan, det var en blomma på!

Nu vet jag varför temat blev blommor. För att typ ALLA gamlingar har nåt blommigt i garderoben. Jag hade ingen lust att köpa nya kläder för temats skull. Nån motta får det vara.

Kommentarer
Postat av: Malin

De tycker säkert att du är jättefin i din blommiga outfit, oavsett om den är från mellanstadiet eller inte :)



Oschysst att pracka på dig massa låtar bara sådär!

2008-10-28 @ 18:10:37
URL: http://mejline.bloggagratis.se
Postat av: Maria Svensson

Låter kul med ett utökat program.. :-/ Aldrig kul sånt där men hur gick det?

2008-10-29 @ 20:29:24
URL: http://maria-svensson.blogspot.com
Postat av: Maria

jo, det gick bra efter mycket om och men. När jag kom dit hade en annan personal valt ut typ 5 låtar som jag knappt hade hört. Jag fick lite snabbt transponera dem i huvet och öva en stund innan, men det gick riktigt bra sen.



2008-10-29 @ 21:39:31
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0