Detta mörka land.

har drömt om jobbet hela natten i vanlig ordning  så man är inte direkt utvilad när klockan ringer 05:15! jaha....nu har jag tryckt i mig lite frukost (inte hungrig) eftersom vi inte har rast förrän 10:30. DÅ är man hungrig!

Vi hade gäster igår när jag kom hem fårn jobbet så det blev lite sent i säng också. Inte en bra kombo.

Jaja, nu måste jag bylsa på mig alla ytterkläder och bege mig till bussen. Det är inte varmt ute såhär dags. 

Ett stort tack riktat till Regerignen som återigen vill förstöra mitt liv. TACK för att äldrevården har fått dispens vad gäller 11 timmars dygnsvila! Tack för  att jag FÅR börja jobba redan klockan 07:00 trots att jag jobbade till 21:15 igårkväll!
men ja ä int bitter!


Nu blev det bråttom! tjipp & haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0