En rejäl uppfräschning!

Okej, shape up!

Imorn ska du till jobbet, det här funkar inte!

Jag har tagit en långdusch och fixat till mig lite.
Även om jga inte är det minsta friskare så känns det lite bättre när jag går förbi spegeln.
Körde en riktig kur med Isadoras Color Boost Rinse

Tycker inte att den har funkat förut, men nu så blev håret mycket glansigare och färgen blev mer som den var när håret var nytonat. Jag lät den sitta i mycket längre än vad som stod och använde nog mycket mer än vad som var tänkt, mendet funkade ju! Nu är jag snygg i håret och har plockat ögonbrynen också.Det är väl inget jag ägnar tiden åt när jag är sjuk.

Nu ska jag vara duktig och laga mat också. Hej hopp nu skuttar jag till köket. (läs släpar mig, jag är hostig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0