Framför dumburken...

Mycket tid spenderas framför dumburken när man är sjuk.

Igårkväll tittade jag på "You don't mess with the Zohan". Eftersom många av mina vänner som har sett den har sagt at den är asrolig så förväntade jag mig mycket skratt, men nej.

Filmen i sig var ganska dålig och Adam Sandler är ju bara för mycket. Jag skrattade nog inte en enda gång.


Till frukost idag tittade vi "What happens in Vegas". Den började rätt dåligt och jag tänkte nästan stänga av, men vi kollade färdigt och slutbetyget blir "den var okej". Absolut ingen film som jag måste se om igen. Aston Kutcher är ingen favorit heller...mja, en intetsägande film.

Har du nåt filmtips till mig?

Kommentarer
Postat av: Malin

Se inte Speed Racer iaf! Den var skitdålig. Jag somnade som vanligt iofs, men Dennis sa att det var den sämsta film han hade sett på länge..

Har du sett Meet Dave? Eddie Murphy spelar rymdskepp. Den var rätt rolig. Såg Made of Honor för ett tag sen, med dr McDreamy, heh. Den var okej, men förutsägbar som alla andra romantiska komedier..



Annars är Shine riktigt bra. Och Nyckeln till frihet.

2008-10-25 @ 15:04:37
URL: http://mejline.bloggagratis.se
Postat av: Maria

Tack för tipsen gumman. Meet dave har jag sett.



Just nu kännerjag att en riktigt töntig rosa tjejfilm skulle passa bra. Faktistk ovanligt för att vara jag.

2008-10-25 @ 15:09:52
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0