Gjort nytta i sängen.

Japp, jag har sorterat tidningar och massa papper (läs noter) och satt in i pärmar och gjort en kasse med papper som ska kastas. Om det inte är strukturerat och ordning nu så vet jag inte vad!

Nu är jag helt slut igen, fast jag gjorde allt detta i sängen. Jag har alltså inte rört mig så mycket men det krävdes en viss koncentration. Jaja...

Fick ett sms av Kristian som sa att han kommer hem 20:30 istället för 19-tiden. Det betyder att jag inte kan vänta med middagen tills han kommer hem. suck, måste jag gå till ica igen? hatar att laga mat och det är inte roligt och blir inte gott. Men man får inte leva på mackor även om jag skulle kunna. I själva verket är jag rätt grym på att leva på mackor.

Bröd är gott och man behöver inte "laga" mat. Men, men. Jag är faktiskt 22 år och borde lära mig laga mat snarast!

Tips på middag någon?

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har också dålig matfantasi just nu. Men snart när vi har en frys inbillar jag mig att det ska bli mycket bättre. Men tips är ju förstås att göra god paj eller lasagne eller nåt och frysa in så man kan ta fram när man inte orkar laga mat. Annars är wokgrönsaker och quorn i creme fraiche med grillkrydda och bulgur eller nåt helt okej snabbmat :)

2008-10-22 @ 20:25:37
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0