I'm back!

Hej kära vänner!

Efter extremt mycket krångel med att få internet till våra nya bostad i den skånska staden så har vi nu lyckats! Äntligen!
Mary is back in cyberspace!

Ok, snabb sammanfattning:

* Vi bor i en stor underbar lägenhet ganska centralt. I love! (bilder kommer snart)

* Jag jobbar på och njuter av lediga dagar. så kan man beskriva situationen. det har varit himla tufft med mycket osäkerhet och tårar för min del. Stackars Kristian som får ta hand om mig efter jobbiga
 dagar. Även stackars Mamma spm får höra mitt missnöje.

* Tuva har blivit en tjockis. (katten) Kombinerar slöa dagar med för mycket god mat. Vi ska börja gymma. Eller mest jag.

* Alla secon-handtokiga bör komma hit och plöja alla underbara affärer med mig! Ta med stora plånboken!

* Hittills har vi bara fått en parkeringsböter, blivit av med cykellysen och och Kristian är grym på att fickparkera!

Puss for now. Här ska städas!  

Kommentarer
Postat av: Malin

Woho! Skönt att du är tillbaka, så jag får veta vad du har för dig ;) Jag lovar att jag ska komma och secondhandshoppa med dig så fort jag har råd. I vinter kanske? :) Puss

2008-10-01 @ 21:05:25
URL: http://mejline.bloggagratis.se
Postat av: Maria

Kom när du vill! Eller ja, ring innan så att jag är ledig och hemma!

2008-10-02 @ 13:33:28
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0