Jag hatar skit i soffan!

På riktigt!

När jag tog en hög med kläder från soffan i gästrummet (skulle tvätta den) så hittar jag små bruna kluttar. Dom var givetvis torkade sedan länge, men dumma katt!

När jag hittade dom och drog en djup suck följd av ett klag så pep katten och stack iväg fort som attan. Hon vet nog att hon inte får. Annars går hon alltid på lådan. Eftersom jag inte vet när hon gjorde och det uppenbarligen var ett tag sen så kan jag ju inte skälla på henne. Det funkar inte så att man kan skälla i efterhand.


Nu ligger i allafall den sista tvätten i maskinen. Vi får väl se om det hinner torka innan jag ska till jobbet. Sist vi tvättade fick spänna upp en lina tvärs över hela lägenheten och hänga upp kläderna på. Det såg ut som en djungel av kläder och gissa om katten hade roligt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Drygt när katterna inte gör som de ska! Pantera har ju fått för sig att det är okej att kissa på mattan i hallen sen Zässi kom tillbaka. Hon markerar väl revir eller nåt. Men det är verkligen inte okej!

2008-10-17 @ 13:25:04
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0