Kom hem nu då!

Nu vill jag inte vara ensam längre.

Jag övervägde att beställa pizza men sen kom jag på att jag helst inte vill visa mig ute idag. Ännu mindre orkade jag gå och hämta pizzan fast pizzerian ligger typ 100m bort. Jag stekte ägg istället och la på grovt bröd. Tänkte att det ändå var en okej middag, men det tyckte inte mina smaklökar som uppenbarligen inte är som dom ska.

Det slutade med att jag åt stekt ägg och drack te till middag. Jag är ändå inte hungrig.
Jag har stängt av TV:n som annars alltid står på för att inge lite sällskapskänlsa och jag orkar inte lyssna på musik.
Har redan läst min senaste inredningstidning och den var dålig.

Känner mig så rastlös samtidigt som jag verkligen inte orkar göra nånting. Har lust att gå en promenad för att få lite luft, men nu är det mörkt så jag låter bli.

Usch, pissdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0