Nån som vill skänka mig ett piano?

If I was a rich girl...lalalalala...

Om jag var rik skulle jag köpa ett riktigt bra elpiano.

I min förra blogg skrev jag ett inlägg om att jag ösnkade mig ett piano. Det roligaste var att en kille hörde av sig och sa att jag kunde få hans piano. Om jag hämtade det!

Jag frågade vart det fanns. Han svarade: I Limnhamn på 4.e våningen.
Till saken hör att vi bodde fortfarande i örebro då. Idag kanske jag skulle överväga att släpa ner det 4 våningar. Det är ju inte så långt till Limnhamn. Dock är det ett år sen detta hände och jag har inte kvar killen mejladress.

Så frågan kvarstår: Vem vill ge mig ett piano?

Kommentarer
Postat av: erika österholm

hejjjjjjjj!!!!!!!!! hoppas allt är bra m dig och att ni trivs! kännde du igen kristian efter sommaren och cambridge kuren? tänkte bara skicka en kram och tacka för alla skratt i somras.... så kram på dig!

2008-10-30 @ 13:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0