Ommöblering inför ommålning

Nu har vi kånkat ut sängarna till vardagsrummet, där ska vi sova nu några nätter.
Jag har tömt sovrummet på alla mina prylar förutom kläderna och resten överlåter jag åt Kristian. Han har ju lov veckan som kommer så då ska det målas i sovrummet.

Ni fattar inte hur skönt det ska bli att slippa denna hemska gröna färg!


Vitt vittt vitt ska det bli!
Accentfärgen kommer att vara plommonlila, vad sägs om det sovrummet!
Ni ska få se, det blir hur bra som helst!


Nu ska jag gå och lägga mig på golvet i vardagsrummet. Imorgon väntar jobbet! wiihii (ironisk)

När vi blir rika ska jag vara hemmafru och bara göra sånt som är roligt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter jättesnyggt! Hoppas det blir bra. Lyxigt med lov, sånt har inte jag..

2008-10-26 @ 22:57:23
URL: http://mejline.bloggagratis.se
Postat av: Maria

Jag fattar inte varöfr örebro inte har lov? det är ju skitknäppt!

2008-10-27 @ 06:10:20
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0