Piff i lägenheten.

Nu har jag sytt gardiner till gästrummet och lagat ett par jeans. Nu finns inga krafter kvar.

Många har frågat efter bilder på lägenheten och vill se hur vi har det eftersom vi bor ap-långt borta. Det kommer bilder, jag lovar. men just nu ser det ut som hej-kom-och-hjälp-mig så det får bli sen. Det är ju roligare att visa upp hemmet när det är fint och fixat.

Vi faktiskt köpt färg till sovrummet och förhoppningsvis så blir det målat till veckan. Kristian har lov från skolan så han får leka hantverkare och fixa diverse prylar.

Det står alltså målarpytsar och verktygslådor lite här och var så sen när vi har städat så ska ni få se bilder. Kanske blir det en försenad inflyttningfestockså.  en " nu har vi fått iordning-fest"

Hej så länge - nu måste jag kasta mig i soffan och pusta.

Kommentarer
Postat av: Sanna

tack för tipsen =)

japp jag lovar att lägga upp massa bilder =) Vi får se va det blir i huvudet på mig Skratt

Blond kommer jag nog fortfarande vara eftersom jag är så ljus men vill färga något coolt...vi får se =)

2008-10-24 @ 18:41:04
URL: http://moonzanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0