Slemmigt men mättande!

Nej, inte riktigt. Svettigt men skönt!

Sista tjatet om dom nya skorna: Dom var assköna att träna i! Så, nu ska jag inte prata mer om dessa skor.

Känns alltid bra när man får öka vikterna på maskinerna. Idag tränade jag styrka så imorn blir det ett gympapass eller en runda på löpbandet.

Man känner sig löjligt nöjd när man väl har varit iväg och tränat. Den svåra biten är att gå dit för att göra det!

Snart ska jag till jobbet och jobba kvällstur. Längtar tills på fredag. Då tar jag med mig katten i lådan och hoppar på tåget hem till Mamsen och Papsen.  Jag saknar familjen och dom saknar nog mig också. Åtminstone vet jag att min lillasyster saknar min katt så hon blir ju glad när hon följer med!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad duktig du är som har kommit igång med träningen ordentligt! Jag har blivit förkyld igen, så jag får väl vänta någon vecka till innan jag kan sätta igång..

2008-10-08 @ 15:32:36
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0