Brandalarm och fönsterputs.

Nja, inte riktigt. Kristian hade ställt väckarklockan på ett sånt där alarm som låter som en brandvarnare och i nästan samma volym som en sådan också. Jag som är väldigt lättväckt får såklart hjärsnörp varje gång den där ringer. Behöver jag säga att han han har snoozat i 40 minuter nu?

Men, mer vaken än såhär kan man inte bli. Första maskinerna tvätt körs i källarn och jag känner på mig att det här bli en fixa och dona dag, Måste städa lite inför helgen då några scaramangianer kommer och bor här.  men det är läge att putsa fönstren idag=)

Vi bor ju ganska centralt och har en parkering precis utanför vardagsrumsfönstret så det bli extra skitigt på dem rutorna. Jag får väl stänga in katten i nåt annat rum under tiden jag putsar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0