Fruktulöst god smoothie!

Jag har fått en mixer av en kollega på jobbet och jag tänkte att nu är det dags att lära sig göra smoothies.
sagt och gjort knallade jag iväg till ica och köpte youghurt och frusan bär.

Jag kollade upp lite recept på nätet, men bestämde mig för att testa lite själv.

Jordgubbar i!

I de flesta recepten står det mild youghurt, men jag tog vaniljyoughurt från Valio istället. och så en nypa socker på jordgubbarna. Mixa mixa mixa!

Tada! en supersmarrig jordgubbssnoothie i jordgubbsglas. Smakade verkligen sommar!



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har hittat en påse med smoothiefrukt på coop. De har gjort som portionsförpackningar med lite olika sorters frukt. Supergott :)

2009-04-27 @ 12:02:37
URL: http://mejline.bloggagratis.se
Postat av: Thilde

Härligt med sommarkänsla! Det har varit tokvackert väder i hudik i helgen, sommarklänningen åkte på och man kunde cykla utan jacka! Helt underbart med lite värme :D

2009-04-27 @ 13:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0