Skinande rent!

Jag tested nyss att göra rent diskbänken och diskhon med ättika som städtanterna i "Rent hus" gjorde i nåt avsnitt och det funkar verkligen!

Blanda lika delar ättika och vatten i en blomspruta och spreja på. Låt det värka en stund och skrubba bort smuts och kalkrester med en svamp.

Tänk på att öppna ett fönster eller en dörr för det stinker verkligen! Man blir helt knäpp. Jag var tvungen att hålla andan och stick ut näsan genom fönstret för att hämta ny luft medan jag skrubbade.

Roligt att det bli rent med så enka medel. Inte masssa konstiga kemikalier hit och dit.

Testa du med!

Kommentarer
Postat av: Emily

Åh hej! Det var längesen! Jag glömde ju bort adressen till din blogg, så jag har inte kunnat läst vad du har gjort på lääänge!



Jobbsökandet går inge vidare du. Sökte som en tok för ett tag sedan, men nu finns det knappt jobb och de som jag kan söka till har jag nu sökt. Men jag har inte fått svar än. Så det är surt som fan. Men det gäller väl att ligga i och ha humöret på topp antar jag. Har bara lämnat in CV personligen till några enstaka jobb, men jag kanske borde satsa lite mer på det?



Hur är det själv förresten? Var längesen vi hördes! Ni bor i skåne nu va?



Ha det bra och hälsa!

Kram!

2009-04-30 @ 12:51:42
URL: http://emily.rymdblomman.se
Postat av: Malin

Känns ju faktiskt bättre att göra rent med naturliga grejer. Just ättika har jag väldigt svårt för dock, lukten är vidrig! Men det kanske är värt det? :)

2009-04-30 @ 13:12:17
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0