Tjat om ögonfärg.

Känns som att väldigt många bloggar om vad de har för ögonfärg och de flesta vill ha en annan. Visst skulle jag vilja testa att ha t ex bruna eller blå ögon. Men min ögonfärg är väl det enda jag får komplimanger för så jag behåller den.

Slänger upp en kass mobilbild, men det syns iaf att min ögon är gröna. Precis som Mammas och Syrrans=)
Självklart har jag inte redigerat bilden nåt alls och den är tagen med mobillkamera.

vad har du för ögonfärg? Om du kunde skulle du byta ögonfärg då?

haha, observera matchen med tunikan!  ni som känner mig vet ju att jag är fröken mix-match=)

Kommentarer
Postat av: Hanna

hihih, vi har samma ögonfärg du och jag, alltså är den supersnygg. =)



/Hanna

2009-04-06 @ 17:41:27
URL: http://www.estherochbosse.se
Postat av: Emma

Hej! Såg länk till din blogg på facebook. Har ni det bra nere i Malmö? Hoppas det! Jag vill också ha gröna ögon det är så fint!! Hälsa Kristian! Hälsningar Emma

2009-04-14 @ 16:42:11
URL: http://cemmla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0