Tristess

I brist på sällskap sitter jag och gör massa onödiga test och "quiz" på facebook och nu vet jag SÅÅÅ mycket mer om mig själv. Här kommer livsnödvändig fakta som jag är säker på att jag inte skulle klara mig utan.


Jag är Barbafin i Barbapappafamiljen.



Mest lik Carrie Bradshaw i Sex and the City.


Om jag var en Astrid Lindgren-figur skulle jag vara Nils Karlsson Pyssling.


Om jag skaffar hund ska jag ha en Beagle. (har aldrig hört talas om tidigare, men den var ju söt.)


Jag borde bo i Göteborg.


Av alla muminfigurer är jag Snorkfröken.


Jag är mest lik Annika i Pippiböckerna.


Dessutom är jag:

*Nära på norrlänning.
*Med säkerhet inte skåning
*Mest lik hunden Svipp i Bullerbyn.


Nu vet vi det!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skulle jag skaffa hund vill jag ha en Beagle, det har jag velat ha sen jag var pytteliten. En beagle ser ut som en riktig hund, den är inte för stor och inte för liten, perfekt helt enkelt.

2009-04-06 @ 17:42:50
URL: http://estherochbosse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0