en bra dag

Vilken bra måndag!

Jag klev upp vid 9-tiden och gjorde mig iordning. Sen åkte jag iväg till skolan för att fixa med lånekort och lånade hem en bok, resten har jag iallfall reserverat.

Sen gick jag till mattonbutiken och köpte papper. Jag är inne i korttillverkninge igen eftersom de förra inbjudningskorten blve för tunga och krävde två frimärken i porto. Inte okej när det gäller massor av kuvert som ska frankeras!

Sen har jag haft Lotta här på lite fika och vi har bara "catchat upp" och snackat av oss. Jättemysigt!

Nu ska vi väl se till att det blir lite mat här hemma.

Imorn börjar skolan!!! iiihh!!!! (jag har kollat upp iförväg vart första klassrummet som vi ska vara i ligger så jag slipper gå vilse imorn bitti)

Fjärilarna i magen lever loppan, Men...JAG MÅR BRA!

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter ju som en jättebra måndag :) Kul att skolan drar igång på riktigt!

2009-08-31 @ 19:42:29
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: mor din

Lycka till i morgon, hjärtat, ska tänka på dig mellan alla elever som kommer på besök till mig.



Kram mor din!!

2009-08-31 @ 21:07:13
Postat av: Malin

Ja, jag såg det. Men jag hade inte så mycket pengar. Och tyckte att det var lite väl töntigt att köpa massa saker i samma mönster, haha :P

2009-08-31 @ 21:43:49
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

det är så kul de första skoldagarna :D

2009-08-31 @ 21:47:23
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0