Söndags-update!

Vi lever efter 100 mil i bil=)

Något trötta och jag har ont överallt. har fått massage av svärmor och nu har jag typ ryggskott, men det hjälpet säkert långsiktigt. BÅDA mina visdomständer har svullnat upp så jag inte kan äta. Det regnar och är kallt hela dagarna och vi övar som tokar på dem sånger vi ska sjunga på bröllopet om på lördag.

Men annars är det inte så tokigt att ha "semester".

Imorn ska vi hjälpa svärmor att flytta lite grejer och jag hoppas hon kan färga min fula utväxt. Annars är det inte mycket inplanerat. Fortsätta öva på låtar antar jag.

Jag kan vara lite svår att få tag på för det är dålig teckning här ute på landet, men skicka sms, de brukar funka bra!

Förresten, jag har fått manlypaletten nu, kanske skulle testa den imorn? hihi...

Godnatt på er kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Malin

Skönt att ni lever! Tänkte först att du fick utväxt jättesnabbt, men så kom jag på att det var en månad sen jag färgade ditt hår, så det är ju inte så konstigt :) Klart du ska testa nya sminket!



Vidrigt med tandvärk, Dennis håller på att avlida av samma åkomma. Men imorgon ska han till dentisten. Får du inte dra ut skiten?

2009-08-03 @ 00:59:07
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Malin

Fy vad lång väntetid! Dennis fick en akuttid samma dag som han ringde.



Förstår det! Det brukar ju vara snyggare när det är ganska nyfärgat också :)

2009-08-03 @ 20:21:56
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Emily

Härligt! Jag väntar med spänning på att få se resultatet av det nya sminket! :)

2009-08-04 @ 08:43:41
URL: http://emilychriro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0