Ännu en felklädd tant.

Jag måste bara berätta om bussresan till jobbet igår.

En tant i 65-årsåldern kliver på bussen iför nätstrumpbyxor och höga stövlar. Till detta bär hon en lång pälskappa med matchande pälspannband. Pälspannbandet påminnde väldigt mycket om en rattmuff. Det bör nämnas att hon hade minst 4 toner för mörk underlagskräm i hela ansiket typ 4 lager. knallrosa läppstift och 14 lager mascara. med andra ord så hon inte klok ut!

Jag tänkte "vet hon om att att hon har en rattmuff på huvet?", men jag jag sa självklart ingenting. Det gjorde däremot en annan tant.  Den andra tanten  iförd joggingdress à la 80-tal skulle kliva av bussen när hon fick syn på pälstanten och sa med finsk brytning: "Hallå pälshora!" och sen gick hon.

Gissa om rattmuffen såg paff ut.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, ingen av dem lät ju speciellt heta.

2009-02-21 @ 16:27:59
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0