Dag 2

Det är andra dagen jag är hemma från jobbet och jag är så sjukt rastlös samtidigt som jag faktiskt inte orkar göra nåt. Vi får gäster i helgen och lägenheten ser ut som skrutt, men jag orkar inte!

Jag försöker vila och ta lungt men det rycker i fingrarna på mig. Jag har utvecklat nåt behov av att göra nytta här hemma men nu går det inte. Jag har väl i princip gjort dagens nytta redan: lagt några smutsiga strumpor som låg på golvet i tvättkorgen.

that's it. nu är jag helt slut.

jag ska sätta på en film och försöka stanna i soffan åtminstoen de 2 timmarna. Jag började kolla på "Yes Man" med Jim Carrey igår, men han är så hysterisk så jag orkade inte kolla så länge. vad gjorde jag dådå? Jo, diskade! Sen var jag såklart helt slut.

Om jag ska bli frisk så måste jag ta det lugnt och inte använda upp den lilla energi som jag samlar på mig till att städa.


Har ni några tips på feel-good-filmer?

Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe, Jim Carey är ingen favorit.. Feelgoodfilmer, hm.. Sunes sommar? :P Och gamla Disneyfilmer, jag kollade på massor i somras. De är lagom långa och har dessutom alltid sensmoral, hoho :P

2009-02-26 @ 12:56:15
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0