dålig natt

Godmorgon!

har sovit sammanlagt kanske 1,5 timme inatt. Det gick bara inte. men jag har legat i sängen hela tiden så jag har ju ändå vilat.  Klockan 5 sov jag tydligen för jag vaknade av kristian kom och la sig. han hade spelat WoW tills då. Önödigt tycker jag!

Han frågade om jag ville bli killad i pannan så att jag kunde somna om. Onödigt tyckte jag som skulle upp en kvart senare.

Idag är jag den enda på jobbet med insulindelegering och sond-matsdelegering. Blir till att hetsa runt då!

ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Malin

Sådana onödiga nattliga aktiviteter sysslar min karl också med. Förstår inte alls charmen med att sitta vid datorn och spela ett spel halva nätterna..

2009-02-07 @ 11:30:20
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0