Det blir bara värre!

Melodifestivalen alltså!

Är det lagligt att petra mede får vara programledare för ett program som sänds på bästa sändningstid en lördag?
Om Petra Mede var ett tillstånd skulle hon behöva botas, men nu borde hon snarare avskaffas. Jobbiga människa!
Kan statsministern porta henne från all media?!

Självklart går det inga andra vettiga program när melodifestivalen sänds så vi gav upp och kollade på CSI istället. Nog för att diverse bidrag var urusla och folk varken kans sjunga eller dansa, men hallå! Petra Mede, på oss alla?! Vad har svenska folket gjort för ont?

Känner ni någon som uppskattar Petra Mede i någon form alls? Jag uppskattar när jag slipper höra och se henne.

Fast hon hade fin frisyr bakifrån, men det är ju tack vare stylister. Usch, nu fick jag häva ur mig lite irritation mot ännu än av Sveriges tyvärr alldeles för uppmärksammade "komiker". Jag vet att hon fått min uppmärksamhet nu när hon har fått mig att bli irriterad, men jag tycker inte att alla uppmärksamhet är bra.

Det är alltså okej att klaga. All PR är ite bra PR.  Petra Mede och Carolina Af Ugglas kan dra nåt gammalt över sig båda två.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha, det är så skönt att vi tycker likadant. Jag står inte ut med henne heller. Har de alltså tänkt att hon ska vara programledare för alla program? Då vet jag inte om jag klarar av att titta. Tacka vet jag herr Luuk! Hon är verkligen gräslig. Ungefär som låtarna..

2009-02-07 @ 22:34:47
URL: http://mejline.bloggagratis.se
Postat av: Jossan

Hehe, jag har aldrig varit särskilt förtjust i henne tidigare men ikväll tyckte jag att hon var skön. Billiga skämt, visst, men jag skrattade ändå... ;)

Så sorry Maria, jag håller inte med dig... ^^

2009-02-07 @ 23:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0