Energi?

Jag har ingen energi över huvudtaget och nu måste jag gå och handla så att det finns frukost till imorn. Gärna nåt enkelt som jag kan äta till middag också.

Får väl försöka pallra mig iväg till Lidl för det ligger närmast och bara köpa det nödvändigaste för mer orkar jag verkligen int bära hem.


Men värst av allt: min hostmedicin är slut! Jag dör! Eller åtminstone så hostar jag snart upp lungorna!
Jag fick lov att sjukskriva mig i helgen för jag kan ju knappt stå på benen, ännu mindre hjälpa andra att stå och gå.
Det var skillnad när man pluggade. Då kunde man ta en alvedon och gå på lektion om man bara var lite hostig, men nu jobbar jag ju med sjuka människor. Då kan jag ju inte stå och hosta över dom!

Jaha folket, vad händer ikväll då?

Kommentarer
Postat av: Malin

Så ska det låta händer ikväll! Vill du telepatisjunga stämmor med mig? ;)

2009-02-27 @ 17:05:10
URL: http://mejline.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Skönt att veta att det inte bara är jag som är knäpp ;P



Eftersom vi ska telepatisjunga så borde det ju räcka med att du tänker tonerna, det brukar bli rätt!



Oj, det lät lite läskigt.. Om de är jobbiga får du hosta på dem så kanske de inte vill umgås med dig ;D

2009-02-27 @ 17:27:26
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0