fest?

usch, jag är så trött att jag till och med började gråta på jobbet. En liten droppe av ytterligare en arbets-"kamrat" som gjorde att det rann över.

Jag skyndade mig hem och hann köra ett danspass på friskis. Det var inte så kul och alldeles för mycket folk. Men nu har jag provat på det så nu vet jag att danspassen på fredagar inte är min grej.

Ska försöka äta nåt och göra mig iordning. Det är fest på musikhögskolan, men jag är inte så peppad. Kanske blir kul ändå.

vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: thilde

I helgen blir det dans och gospel på schemat ^^Stor gospelkonsert på kyrkan imornkväll som jag ska vara med på. Grymt kul! Ska dessutom dansa solo i början på en låt :D

Vad ska du göra själv?

KRAM

2009-02-13 @ 23:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0