kisse-katten tagen på bar gärning!

Idag har jag tvättstuga och det är tur! Jag var duktig imorse och bar i keyboarden i förrådet, den behövs ju inte nu när vi har ett piano. För att få in det i förrådet var jag tvungen att lägga några vinterjackor på golvet en pytteliten stund. Dom hann ligga där max 10 sekunder och sen hittar jag Tuva kissands på dem! Dumma kisse-katt!

Jag tog henne på bar gärning och hon fick nosen nertryckt i kisset, sen skällde jag på henne och sprayade henne med vatten. Hoppas hon lär sig! Första gången jag tar henne på bar gärning, annars kan man ju inte skälla på henne. Som sagt tur att vi har tvättstuga.


Vi år väl se hur hon bär sig åt sen när familjen åker härifrån igen. Då brukar hon ju får fnatt och kissa lite här och var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0