knäckt

Precis när jag börjar känna mig bättre och tror att jag kan jobba på måndag, vad tror ni händer då?

jodå, nu kräks jag också! Det går bra det här. Hoppas att det bara är nåt virus eller nåt så det inte är vinterkräksjukan. Jag ska försöka äta lite nudelsoppa nu och hoppas på att få behålla det. Jag är ju skithungrig eftersom det enda jag har ätit idag var 2 smörgåsar till frukost kl. 08:30.

Försökte äta lite banan när jag hade lugnat ner mig efter första kräkningen, men den kom ju upp igen ganska snabbt.

Kul för våra gäster! Kristian och hans polare har dragit till mackan och skulle på fest sen så då slipper dom ju iaf vara här hos mig.


Nu orkar jag inte var mer sjuk! Hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0