Min lördag.

Jag vaknade och ganska tidigt och kunde inte somna om. Det första jag tänkte vad "åh nej! Inte ont i halsen!"

Jag masade mig upp och åt lite frukost framför tv:n och sen in i duschen. Jag hade tänkt städa och pyssla med lägenheten den här helgen, men jag orkar inte nu. Dumma förkylning, host och halsont! Det enda "bra" jag har gjort är att sy ett draperi till min garderob, jag orkade inte med att sy ett till den andra garderoben så det får jag väl göra imorn.

Mitt i syandet ringde svärmor och vi pratade nästan en halvtimme, det var ett mysigt avbrott.

Sen ringde en vän som var i Malmö och vill göra nåt ikväll, men jag var tvungen att tacka nej med min hals. Nu sitter jag här och äter glass till lunch.  Det blir väl huvudfödan den här helgen: glass och te.

Funderar på att hyra nånfilm ikväll för Kristian spelar på ett bröllop med sitt coverband "Cover Up" så jag är själv. Har ni nån bra film på förslag? Tänkte passa på att se nåt riktigt tjejigt för ovanlighetens skull. Kom gärna med filmtips!

Kommentarer
Postat av: Malin

Har du sett the curious case of benjamin buttons? Kanske inte så tjejig, men riktigt bra! Men fråga Matilda, hon älskar tjejfilmer, hon har säkert några på lager :)

2009-02-21 @ 16:26:57
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0